Fă-i să cumpere!
Mai multe detalii
»
Harry Washburn și Kim Wallace, pionieri ai noii științe de vânzare ThoughtScanTM, revoluționează lumea vânzărilor cu o strategie uimitoare și puternica de a furniza produse, servicii și idei. Bazându-se pe mai mult de douăzeci de ani de studii, experiență și practică în prima linie din domeniul vânzărilor, marketingului și publicității, autorii își concentrează atenția, în acest volum, pe procesul de cumpărare, din punctul de vedere al consumatorului. Prin prisma unor tehnici de ultimă oră, provenind în mare măsură din NLP, testate practic în diverse domenii, de la divertisment și până la industria sănătății, se analizează pas cu pas decizia de cumparare, arătându-ți cum să identifici cele trei profiluri dominante ale cumpărătorului (Comandant, Gânditor și Privitor) și permițându-ți să planifici procesul de vânzare astfel încât acesta să aibă impactul maxim. Susținându-și principiile cu o serie inedită de studii de caz, lucrarea oferă soluții pentru a te elibera de vechile modele devenite clișee, pentru a construi relații noi și pentru a transforma potențialii clienți în consumatori loiali. Nu rata această carte: viitorul tău ca profesionist în vanzari, dar și al afacerii tale, trebuie să se bazeze pe un proces de vânzare inteligent și infailibil!
Mai multe detalii
»
Cărți Vanzari
Vezi toate cărțile Vanzari
Cărți Marketing si statistica
Vezi toate cărțile Marketing si statistica
Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor
Cărți Chilipir
Vezi toate cărțile Chilipir
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina