Profit bun. Cum un plus de valoare pentru ceilalți a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume

Charles G. Koch

Profit bun. Cum un plus de valoare pentru ceilalți a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume

Pret:

49
00
Lei


Mai multe detalii »
Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalți a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume / Good Profit: How Creating Value for Others Built One of the World's Most Successful Companies de Charles G. Koch este cartea pe care o vor citi cu interes toți cei care conduc sau dețin un business. Asta pentru că autorul și totodată CEO-ul corporației Koch Industries - evaluată la 100 de miliarde de dolari -, își povestește propria experiență în lumea business-ului, având capacitatea de a inspira noua generație de manageri și antreprenori să își conducă afacerile spre succes cu ajutorul sistemului revoluționar de management intitulat Market-Based Management® (MBM). „Profit bun” este pe scurt despre cum să aplici filosofia câștigului reciproc în compania ta, despre necesitatea de a inova permanent în cadrul unei afaceri, și mai ales, despre a oferi valoare clienților prin toate acțiunile pe care le întreprinzi. Profit bun, nu se referă așadar la prosperitatea corporațiilor sau la alte modalități de a profita de oameni, ci la contribuția adusă societății de către organizația ta. Asta pentru că tipul de management practicat de Charles Koch se numește Market-Based Management® (MBM) – un tip de management care aplică mentalitatea câștigului reciproc. MBM a făcut posibilă transformarea corporației Koch, evaluată în 1961 la 21 de milioane de dolari, într-una evaluată la 100 de miliarde de dolari în 2014. Acesta este și motivul pentru care cartea de față îți prezintă detaliat acest sistem de management, reprezentând totodată și un îndrumar privind modalitatea de aplicare a sistemului MBM în organizația ta. Prin urmare, Profit bun îi va fi de folos fiecărui individ și fiecărei organizații cu principii care se străduiește să creeze valoare pe termen lung, indiferent de domeniul, profesia sau piața căreia i se adresează.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Charles G. Koch
49.00lei


Cărți Marketing si statistica
35.00lei
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Leadership si dezvoltare profesionala
29.90lei

Vezi toate cărțile Leadership si dezvoltare profesionala



Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
79.00lei
55.00lei

Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor



Cărți Afaceri si economie

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
37.50lei
34.00lei
49.90lei
23.00lei
69.99lei



Prima pagina