Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale

Andrei L. Badin

Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale

Pret:

40
00
Lei


Mai multe detalii »
Cartea domnului Andrei Bădin este o pledoarie atent fundamentată științific, relevant și consistent ilustrată operațional, care mai pune o cărămidă solidă la construcția ansamblului de concepte, instrumente și tehnici de marketing care pot și trebuie să fie folosite pe piața culturală. Parcugându-i pagini, cititorul călătorește pe tărâmul marketingului de la concept către strategie trecând prin piața culturală și descoperind consumatorul cultural și comportamentul său, apoi poposind pentru a explora combinațiile posibile de produse, prețuri, distribuție și promovare pe care orice entitate care oferă bunuri, servicii, evenimente și activități culturale le poate asambla pentru a răspunde nevoilor pieței și a le satisface. Utilă deopotrivă celor care învață și cercetează, dar mai ales celor care se străduiesc să-l pună în practică, lucrarea este un adevărat demers de marketing cultural pentru care atât autorul, cât și editorul merită aprecierea noastră. - Prof. univ. dr. Călin Veghes, Decanul Facultății de Marketing, Academia de Studii Economice din București


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Andrei L. Badin


Cărți Marketing si statistica
35.00lei
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Afaceri si economie
79.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
72.00lei
47.99lei
54.99lei
24.00lei
38.38lei



Prima pagina