Toți marketerii sunt mincinoși
Mai multe detalii
»
Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase? Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui o poveste diferită. Toti marketerii spun povesti! Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă îl ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea. Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei încălca limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin: Care e povestea ta? Vor crede în această poveste cei care au nevoie de ea? Este adevărată povestea ta?
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si statistica
Vezi toate cărțile Marketing si statistica
Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina