Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de muncă
Mai multe detalii
»
La fel ca în viața personală, și la locul de muncă dinamica relațiilor interumane are constantele ei, definite de Gary Chapman în celebra sa teorie a celor „cinci limbaje”. Și la serviciu trebuie să știm cum să comunicăm și să înțelegem felul în care felul în care se exprimă cei de lângă noi. Fie că lucrăm în același birou cu alți douăzeci de colegi sau colaborăm de la distanță, prin intermediul internetului, e important pentru ceilalți să înțeleagă exact ce ne dorim de la ei și de la organizație în ansamblu. Prin exemple concrete și chestionare concepute după mulți ani de cercetări, autorii acestei cărți ne pun la dispoziție nu doar o imagine clară a modelelor fundamentale de comunicare în diverse organizații, profit și nonprofit, ci și modalități eficiente prin care să le arătăm superiorilor sau subalternilor că le apreciem meritele.
Mai multe detalii
»
Cărți Gary Chapman
Vezi toate cărțile Gary Chapman
Cărți Leadership si dezvoltare profesionala
Vezi toate cărțile Leadership si dezvoltare profesionala
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cărți Lecturi motivationale
Vezi toate cărțile Lecturi motivationale
Cărți Dezvoltare personala
Vezi toate cărțile Dezvoltare personala
Cele mai vândute cărți
Prima pagina