Halal-Haram

Diana Abdalla

Halal-Haram

Pret:

35
00
Lei


Mai multe detalii »
Religia islamică, prin complexitatea sa, prezintă lumii o întreagă civilizație. Aici individualismul dispare, iar valorile sinelui sunt puse în legătură cu celălalt. Comportamentul decizional al credinciosului musulman în acord cu prescripțiile coranice, a dat naștere unei abordări moderniste, corelate cu piața produselor  care se află sub regulile islamice  și care a dus la nașterea unui brand . Se vorbește despre ce este permis (halal ) și ce este interzis (haram ), sub aspect islamic.   Islamul, văzut mai mut decât o religie, oferă „instrucțiuni” pentru stilul de viață, care sunt comunicate prin preceptele coranice și prin comportamenul Profetului Muhammad, profetul reprezentant al acestei religii.   Halal-Haram De la religie la brand  reprezintă o fațetă a islamului, care nu a mai fost abordată până acum și oferă explicații și exemplificări privind rădăcinile spiritului islamic observate și puse chiar sub aspect economic, prin utilizarea brandingului și nașterea sa din punctul de vedere al religiei islamice.   Pentru a ajunge la definirea procesului de branding religios , cititorul este invitat să parcurgă capitolele care descriu esența islamului sub aspect religios , cultural  și chiar filosofic , ca la final să poată înțelege legătura islamului cu brandingul și alte elemente conexte ale acestuia.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Diana Abdalla


Cărți Marketing si statistica
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Religii si practici religioase
39.00lei
41.00lei
24.00lei
40.00lei

Vezi toate cărțile Religii si practici religioase



Cărți Afaceri si economie
79.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cărți Religie
30.00lei
65.90lei

Vezi toate cărțile Religie



Cele mai vândute cărți
29.00lei
29.95lei
55.00lei
38.38lei
34.00lei
19.27lei
39.99lei



Prima pagina