Halal-Haram
Mai multe detalii
»
Religia islamică, prin complexitatea sa, prezintă lumii o întreagă civilizație. Aici individualismul dispare, iar valorile sinelui sunt puse în legătură cu celălalt. Comportamentul decizional al credinciosului musulman în acord cu prescripțiile coranice, a dat naștere unei abordări moderniste, corelate cu piața produselor care se află sub regulile islamice și care a dus la nașterea unui brand . Se vorbește despre ce este permis (halal ) și ce este interzis (haram ), sub aspect islamic. Islamul, văzut mai mut decât o religie, oferă „instrucțiuni” pentru stilul de viață, care sunt comunicate prin preceptele coranice și prin comportamenul Profetului Muhammad, profetul reprezentant al acestei religii. Halal-Haram De la religie la brand reprezintă o fațetă a islamului, care nu a mai fost abordată până acum și oferă explicații și exemplificări privind rădăcinile spiritului islamic observate și puse chiar sub aspect economic, prin utilizarea brandingului și nașterea sa din punctul de vedere al religiei islamice. Pentru a ajunge la definirea procesului de branding religios , cititorul este invitat să parcurgă capitolele care descriu esența islamului sub aspect religios , cultural și chiar filosofic , ca la final să poată înțelege legătura islamului cu brandingul și alte elemente conexte ale acestuia.
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si statistica
Vezi toate cărțile Marketing si statistica
Cărți Religii si practici religioase
Vezi toate cărțile Religii si practici religioase
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cărți Religie
Vezi toate cărțile Religie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina