Cum să ne păstrăm clienţii. Un ghid al profitului într-o eră a puterii clientului
Mai multe detalii
»
Marketingul tradițional nu mai este eficient. Chiar și relațiile bine consolidate cu clienții se destramă . În mediul economic actual trebuie creată această încredere excepțională în relația cu clienții care dețîn mai mult că oricând numeroase informații , opțiuni și experiențe . Trebuie excelat in marketingul relației cu clienții pentru a maximiza interesele lor și a consolida parteneriate cu aceștia . Această carte va învață să îmbunătățiți elementele strategiei consilierii clienților . Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management și fondator/ președinte al Experion Systems Inc . A creat metodologia accelerării informației pentru simularea vânzărilor , o metodă ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producătorilor . Este coautorul a șase cărți , Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, ediția a două , și Advanced Marketing Strategy.
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si statistica
Vezi toate cărțile Marketing si statistica
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina