Clienţi pe viaţă. Cum să transformi acel cumpărător ocazional într-un client pe viaţă
Mai multe detalii
»
Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanţa sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari şi l-au făcut unul dintre cei mai mari dealeri din ţară, Carl Sewell exemplifică modul în care trebuie parcurs drumul către succes. Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiţi ce vor clienţii şi asiguraţi-vă că exact acel lucru primesc. Transformaţi-vă angajaţii în superstaruri ale serviciilor; obţineţi de la clienţi ponturi bune în ceea ce priveşte serviciile de calitate şi faceţi-vă reclamă într-un mod care vă avantajează. Indiferent dacă deţineţi o corporaţie sau sunteţi la început de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell vă vor învigora afacerea, dar şi viitorul. Într-o epocă în care câştigarea încrederii şi loialităţii clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformaţi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă.
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si statistica
Vezi toate cărțile Marketing si statistica
Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina