Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul
Mai multe detalii
»
Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și Nike, până la inovațiile virale Yes We Can, mișcarea Tea Party, The Story of Stuff și Patagonia. Cartea oferă trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reuși să-și câștige fani și să devină iconică: Fii interesant, Spune adevărul și Trăiește adevărul. Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul în lumea poveștilor captivante, esențiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomică, Primăvara Arabă și ascensiunea neașteptată a marketingului viral. Oferind informații din neuroștiință, mitologie comparată, istoria advertisingului și psihologie,Războiul poveștilor reușește, ca orice poveste bine spusă, să distribuie cititorul în rolul unui erou improbabil, dar cu potențial de a contribui în mod cu adevărat semnificativ la schimbarea lumii.
Mai multe detalii
»
Cărți Vanzari
Vezi toate cărțile Vanzari
Cărți Marketing si statistica
Vezi toate cărțile Marketing si statistica
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina