Ghidul managerului de produs (CD inclus)

Linda Gorchels

Ghidul managerului de produs (CD inclus)

Pret:

24
08
Lei


Mai multe detalii »
Un manager de produs capabil este unul din cei mai valoroși angajați ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecărui pas al ciclului de viață al unui produs. Ghidul managerului de produs prezintă modul în care puteți dezvolta și integra cu succes aspectele-cheie ale managementului de produs - cunoștinte despre produs și piață, aptitudini financiare și strategice, abilitate interpersonală și multe altele - pentru a vă îmbunătăți eficiența și a demonstra că vă aduceți în mod vital contribuția la profitabilitatea pe termen lung a companiei.   Cuprinzând linii orientative actualizate și aspecte privind abilitatea de a intui natura interioară a lucrurilor, de care aveți nevoie pentru a deveni un manager de produs valoros, această ediție revizuită cuprinde:   Toate informațiile noi referitoare la strategia managementului de produs privind brand-ul și managementul global al brand-ului Linii de orientare extinse și aspecte intuitive pentru a obține o performanță ridicată din partea echipelor și membrilor acestora Rezumate de afaceri referitoare la studii de caz pentru companiile de vârf   Într-un mediu caracterizat prin creșterea complexității produsului, competiție intensă la nivel internațional și accelerarea cerințelor clienților, managerii de produs trebuie să înțeleagă diferența între succesul unui produs și eșecul acestuia. Ghidul managerului de produs furnizează un cadru clar și direct pe care îl puteți folosi pentru a crea și livra clienților companiei dumneavoastră produse și servicii de calitate superioară , asigurând în același timp valoare pe termen lung pentru companie.   Grafice clare și ușor de citit, vă prezintă modul în care puteți gestiona fiecare pas important, de la concepție la finalizare. Liste de verificare practice vă ajută să evaluați progresul în fiecare etapă. Rezumate de afaceri concise vă prezintă studii de caz privind companiile de vârf care se confruntă și fac față provocărilor managementului de produs de astăzi. Interviuri privind aspecte ale managementului de produs cu consultanți specializați și manageri de produs cu rezultate deosebite vă furnizează strategii dinamice și verificate pentru rezolvarea potențialelor probleme din marketing, producție, diferite tipuri de comunicare culturală și multe altele.   Manual esențial pentru un management de produs fără probleme într-o lume de afaceri fluidă și care nu poate fi previzionată, Ghidul managerului de produs vă asigură cunoștințele de care aveți nevoie pentru: Realizarea analizei de piață și a clientului Proiectarea strategiilor de brand Stabilirea și implementarea prețurilor Orientarea către piețele actuale și piețe noi Dezvoltarea, lansarea și evaluarea noilor produse Gestionarea produselor existente și mature Crearea și gestionarea cerințelor clienților Lucrul efectiv cu departamentele de vânzări, operaționale și de cercetare


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Linda Gorchels


Cărți Vanzari
36.61lei
47.20lei
33.00lei
57.00lei

Vezi toate cărțile Vanzari



Cărți Marketing si statistica
35.00lei
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Afaceri si economie
79.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
197.91lei
39.90lei
19.90lei
14.99lei
27.00lei
21.90lei
39.95lei
44.90lei
72.00lei



Prima pagina