Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului

Laura Ries, Al Ries

Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului

Pret:

52
98
Lei


Mai multe detalii »
„Sfârșitul erei dominației advertisingului a sosit. Astăzi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relațiilor publice.” - Richard W. Edelman, Director executiv Edelman PR Worldwide   Prin analiza profundă a unor campanii de PR de succes, precum și a unora mai puțin norocoase, Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului dovedește cu argumente imposibil de contestat faptul că advertisingul nu poate îndeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinație de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - și că acest rol îi revine în exclusivitate PR-ului. Asta se întâmplă deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull și Zara - au fost construite fără advertising. Pe de altă parte, advertisingului îi revine misiunea de a întreține un brand, o dată ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.   Îndrăzneață și accesibilă, Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului este o carte menită să zguduie din temelii lumea actuală a marketingului.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Laura Ries, Al Ries
47.20lei


Cărți Marketing si statistica
35.00lei
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Afaceri si economie
79.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
13.30lei
0.00lei
25.00lei
55.00lei
64.90lei
25.00lei
29.90lei
14.00lei
69.00lei



Prima pagina