Focus
Mai multe detalii
»
Excelent? în mediul concuren?ial de ast?zi. U?or de citit ?i u?or de aplicat. Focus ofer? sfaturi concrete, la obiect, despre cum po?i asigura un viitor de succes afacerii tale. Focus este unul din cele mai importante concepte din lumea actual? a afacerilor. Focus prezint? metoda inteligent? prin care compania ta poate s? evolueze, s?-?i m?reasc? cota de pia?? ?i s?-?i sporeasc? valoarea ac?iunilor f?r? a-?i sacrifica îns? activele-cheie de care va avea nevoie în perspectiv?. Prezentând exemple din nenum?rate domenii, Ries expune motivele pentru care companiile cu un focus restrâns sunt adev?ratele câ?tig?toare. Alte titluri pentru Al Ries (autor): Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului (2006) , Brandbuilders Cele 22 de legi imuabile ale brandingului (2006) , Brandbuilders C?derea advertising-ului ?i ascensiunea PR-ului (2006) , Brandbuilders Alte titluri pentru Patricia Mandache (traducator): Inova?ie în advertising (2006) , Brandbuilders
Mai multe detalii
»
Cele mai vândute cărți
Prima pagina