Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Al Ries, Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Pret:

33
72
Lei


Mai multe detalii »
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding. Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra. Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt. Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala. Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat. Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata". Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Al Ries, Laura Ries
47.20lei


Cărți Dezvoltarea Afacerilor
39.00lei
59.00lei
85.00lei

Vezi toate cărțile Dezvoltarea Afacerilor



Cărți Afaceri Economie
74.90lei
35.00lei
55.00lei
100.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri Economie



Cele mai vândute cărți
60.44lei
32.00lei
59.99lei
48.17lei
36.75lei
38.00lei
56.83lei
39.00lei



Prima pagina