Viitorul aparține companiilor mici

Seth Godin

Viitorul aparține companiilor mici

Pret:

57
80
Lei


Mai multe detalii »
Seth Godin, prin lucrarea de față, al cărei titlu original în limba engleză este Small is the new big, își propune să revoluționeze din temelii principiul repetat și pus în practică timp de ani de zile de aproape toți oamenii de marketing. O lungă perioadă de timp a fost la modă să gândești în stil mare, să-ți faci planuri mărețe sau să te evidențiezi prin mărime. Se pare că în zilele noastre lucrurile au început să se schimbe. Să ne gândim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai puțin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru că lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbește, iar informațiile circulă cu repeziciune și sunt practic imposibil de controlat. S-a dovedit clar că o companie mică poate ajunge la același succes, cu mai puține resurse, decât una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiară, dar când ești mic poți evita birocrația și te poți apropia mult mai ușor de consumatori. Companiile mici sunt întotdeauna mai atente la detalii, au clienți care se transformă în adevărați avocați ai brandului și care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost încântați. Nu neapărat tot ce e mare este și bun. Mărimea contează, dar nu în toate situațiile. Chiar și străvechea înțelepciune românească a surprins foarte bine aceste principii în proverbul Buturuga mică răstoarnă carul mare.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Seth Godin
34.00lei
49.00lei
19.00lei
39.00lei


Cărți Marketing si statistica
35.00lei
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
79.00lei

Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor



Cărți Afaceri si economie

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
23.66lei
59.99lei



Prima pagina