Vaca mov
Mai multe detalii
»
Ori ești o vacă mov, ori nu ești. Ori ești remarcabil, ori invizibil. Tu alegi!În fiecare zi consumatorii intră în contact cu o sumedenie de produse plictisitoare (vacile albe cu pete negre), dar poți fi sigur că ei nu vor uita o vacă mov. Aceasta nu e o funcție de marketing care poate fi alipită produsului tău sau serviciului prestat de tine. Vaca Mov este inerentă. Trei dintre P-urile marketingului (Preț, Promovare, Publicitate) nu mai sunt suficiente astăzi. Ce au în comun Apple, Starbucks, Dyson și Pret a Manger? Cum reușesc aceste companii să se dezvolte spectaculos? Seth Godin te îndeamnă „să pui o vacă mov” în orice construiești și orice faci, pentru a crea în cele din urmă un produs cu adevărat remarcabil. Lucrurile de care ai nevoie pentru a fi remarcabil se schimbă în fiecare zi. Ceea ce înseamnă că și tu trebuie să te schimbi în fiecare zi.
Mai multe detalii
»
Cărți Raftul e-commerce recomandat de GPeC
Vezi toate cărțile Raftul e-commerce recomandat de GPeC
Cărți Raftul IMWorld
Vezi toate cărțile Raftul IMWorld
Cărți Business
Vezi toate cărțile Business
Cărți Business si economie
Vezi toate cărțile Business si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina