Idei cu lipici
Mai multe detalii
»
Care idei au lipici? Fie că ești director general sau mamă cu normă întreagă, ai diverse idei pe care vrei să le comunici: un nou produs ce urmează să apară pe piață, o strategie pe care vrei să i-o vinzi șefului tău, valori pe care încerci să le insufli copiilor tăi. Dar este dificil – și chiar răutăcios – să schimbi felul în care gândesc și se comportă oamenii. În această carte, vei afla care sunt cele 6 calități fundamentale ale unei idei care o vor face să persiste: ▶ Simplitatea: Cum ajungi să prezinți esența unei idei fără s-o faci să sune stupid de simplu? Vezi cum introduc comandanții militari simplitatea în planurile de luptă – p. 37. ▶ Caracterul neașteptat: Cum captezi atenția oamenilor și cum o păstrezi? Vezi cum îi surprind directorii de la Nordstrom pe noii angajați cu adoptarea unor standarde înalte în serviciul cu clienții – p. 95 ▶ Caracterul concret: Cum îi ajuți pe oameni să îți înțeleagă ideea și să și-o amintească mai târziu? Vezi cum a reușit un profesor de școală generală să-și lecuiască elevii de prejudecățile rasiale – p. 142 ▶ Credibilitatea: Cum îi convingi pe oameni să creadă în ideea ta? Vezi ce fel de experiment au pus la cale antrenorii de la NBA pentru a face cât mai palpabil pericolul infestării cu HIV pentru jucători – p. 204. ▶ Emoțiile: Cum îi faci pe oameni să le pese de ideea ta? Vezi cum i-au convins autoritățile texane pe tinerii șoferi să nu mai arunce gunoiul pe jos – p. 244. ▶ Poveștile: Cum îi convingi pe oameni să se comporte în concordanță cu ideea ta? Vezi cum a ajuns campania publicitară a lui Jared pentru Subway să dea lovitura, în ciuda opoziției oamenilor de marketing de la Subway – p. 271
Mai multe detalii
»
Cărți Raftul Teach for Romania
Vezi toate cărțile Raftul Teach for Romania
Cărți Antreprenoriat
Vezi toate cărțile Antreprenoriat
Cărți Business si economie
Vezi toate cărțile Business si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina