Captivat

Nir Eyal

Captivat

Pret:

43
00
Lei


Mai multe detalii »
De ce unele produse captează atenția multor oameni? Cum creează companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunța? Există vreo metodă prin care tehnologia ne captivează atenția? Autorul răspunde la aceste întrebări explicând Modelul Hooked – un proces în 4 pași integrat în produsele multor companii de succes care influențează subtil comportamentul clienților. Nir Eyal a petrecut mulți ani în industria jocurilor video și în cea a publicității. În acest timp a învățat și aplicat tehnici pe care le descrie în carte, pentru a motiva și influența utilizatorii. Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre modul în care interferează psihologia, tehnologia și afacerile. Este consultant pentru câteva startup-uri din Bay Area, firme cu capital de risc și incubatoare de afaceri. Din 2003, a fondat două companii în domeniul tehnologiei. Cel mai recent startup al său a primit finanțare cu capital de risc din partea fondului de investiții Kleiner Perkins Caufield & Byers. Nir a ținut prelegeri la Stanford Graduate School of Business și la Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford. „O lectură obligatorie pentru oricine este interesat de atragerea unei clientele fidele.” - Eric Ries, autor al volumului The Lean Startup


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Nir Eyal
49.00lei


Cărți Raftul e-commerce recomandat de GPeC
34.00lei
39.00lei

Vezi toate cărțile Raftul e-commerce recomandat de GPeC



Cărți Antreprenoriat
47.00lei
49.00lei
54.00lei
35.00lei
65.00lei
55.00lei
16.86lei
47.20lei
47.20lei
47.20lei

Vezi toate cărțile Antreprenoriat



Cărți Business si economie
55.00lei
29.90lei
45.00lei
70.00lei
30.00lei
68.00lei
44.00lei
47.00lei
55.00lei

Vezi toate cărțile Business si economie



Cele mai vândute cărți
21.00lei
30.00lei
32.00lei
30.83lei
32.40lei
65.55lei
76.97lei
34.10lei
0.00lei



Prima pagina