Managementul riscurilor în mediul spitalicesc
Mai multe detalii
»
Într-un mediu din ce în ce mai concurențial, comunicarea organizațională devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifestă interes pentru alegerea unor sisteme de pilotare a activităților care asigură capitalizarea oportunităților. În acest scop, intervențiile managerilor sunt direcționate spre favorizarea schimbării. Referitor la schimbare, noi susținem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrică la comunicarea simetrică. Viziunea asimetrică tratează comunicarea drept un instrument care ajută organizația să-și atingă scopurile, fără să modifice în vreun fel acțiunile sau să caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrică se transformă într-un proces în care apar compromisul și negocierea. De această dată, managerii rezolvă conflictele prin negociere, promovează coordonarea și renunța la „războiul pentru putere.”
Mai multe detalii
»
Cărți Carte non-fictiune
Vezi toate cărțile Carte non-fictiune
Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cărți Targul de Craciun
Vezi toate cărțile Targul de Craciun
Cărți Noutatile momentului
Vezi toate cărțile Noutatile momentului
Cele mai vândute cărți
Prima pagina