Managementul riscurilor in mediul spitalicesc. Editia a II-a, revazuta si adaugita
Mai multe detalii
»
Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alegerea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura capitalizarea oportunitatilor. In acest scop, interventiile managerilor sunt directionate spre favorizarea schimbarii. Referitor la schimbare, noi sustinem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunicarea simetrica. Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizatia sa-si atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel actiunile sau sa caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul si negocierea. De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea si renunta la ?razboiul pentru putere?.
Mai multe detalii
»
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina