Social media influencerii și rolul lor publicitar

Maria Mustatea, Dorin Spoaller, Meda Mucundorfeanu, Ioana Lepadatu, Mihai Chirica, Larisa Muresan, Julia Szambolics, Bianca Tamas, Delia Cristina Balaban

Social media influencerii și rolul lor publicitar

Pret:

39
00
Lei


Mai multe detalii »
Ce sunt social media influencerii? Care este rolul și mai ales care este impactul lor publicitar în societatea contemporană? Acestea sunt întrebările de la care a plecat prezentul volum care îi analizează pe acești lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva științelor comunicării. Pentru un numărului considerabil de tineri, media tradițională nu mai reprezintă o opțiune de consum zilnic și în plus, a crescut importanța recomandărilor pentru achiziționarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar câteva aspecte care au contribuit la creșterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebrități online care se bucură de încrederea unor comunități mari de urmăritori. Prieteni virtuali, experți, social media manageri, creatori de conținut, mereu atenți la tendințele din online sau creatori ai acestor tendințe- acestea sunt doar câteva dintre atributele definitorii ale influencerilor care și-au început activitatea din pasiune și care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare. În paginile lucrării de față prezentăm mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a social media influencerilor. Cartea noastră poate să fie utilă publicului larg interesat de acest fenomen, experților în domeniul marketingului și al comunicării, și de ce nu, chiar social media influencerilor. Analizăm, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentăm specificul conținuturilor și al canalelor de comunicare online, subliniem importanța credibilității, a transparenței și a autenticității și nu în ultimul rând evidențiem relevanța implicării sociale a influencerilor.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Maria Mustatea, Dorin Spoaller, Meda Mucundorfeanu, Ioana Lepadatu, Mihai Chirica, Larisa Muresan, Julia Szambolics, Bianca Tamas, Delia Cristina Balaban
25.00lei
29.95lei


Cărți Marketing si statistica
35.00lei
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
79.00lei

Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor



Cărți Afaceri si economie

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
68.00lei
33.00lei
44.44lei
45.00lei



Prima pagina