Cum să dai lovitura
Mai multe detalii
»
În bestsellerul său internațional din 2009, Dă lovitura! [ Crush It!], Gary insista că un brand personal viu era esențial pentru succesul în domeniul antreprenoriatului. În Cum să dai lovitura, explică motivele pentru care acest lucru e cu atât mai adevărat în ziua de azi, oferind o perspectivă unică asupra lucrurilor care s-au schimbat și asupra principiilor care rămân la fel. În plus, împărtășește poveștile altor antreprenori care s-au îmbogățit mai mult decât credeau că e posibil (și nu doar financiar), urmând principiile din Dă lovitura!. Secretul succesului lor (și al lui Gary) este modul în care înțeleg platformele de rețele sociale și disponibilitatea de a face orice a fost nevoie pentru a folosi aceste instrumente la adevăratul lor potențial. Volumul de față îi învață și pe cititori cum să facă exact același lucru. În această carte, Gary disecă toate platformele majore de rețele sociale din prezent pentru ca toată lumea, de la un instalator la un patinator profesionist, să știe exact cum să-și amplifice brandul personal pe fiecare dintre ele. Oferă sfaturi teoretice și tactice pentru a deveni vedete în rețele binecunoscute ca Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest și Snapchat, de pe platforme pentru podcasturi ca Spotify, Soundcloud, iHeartRadio și iTunes sau de pe alte platforme mai noi, cum ar fi Musical.ly. Pentru cei cu mai multă experiență, Cum să dai lovitura clarifică anumite nuanțe mai puțin cunoscute, oferind sfaturi inovatoare și ajustări inteligente ale unor strategii obișnuite.
Mai multe detalii
»
Cărți Leadership si dezvoltare profesionala
Vezi toate cărțile Leadership si dezvoltare profesionala
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina