STELL*R
Mai multe detalii
»
Un alergător de cursă scurtă nu reușește să termine un maraton doar pentru că își face un plan de antrenament, ci pentru că își schimbă obiceiurile și include antrenamentele din plan în rutina zilnică. Tot așa, o companie nu își dublează cifra de afaceri doar pentru că și-a schimbat strategia, ci și pentru că oamenii din diverse departamente încep să se comporte diferit. Modelul STELL*R de transformare a culturii organizaționale pleacă de la constatarea simplă că rezultatele unei organizații vin din obiceiurile indivizilor care o compun. Cultura unei organizații, adică totalitatea comportamentelor repetate, suma obiceiurilor oamenilor, are impact asupra oricărui rezultat al acesteia, fie pozitiv sau negativ, tangibil sau intangibil. Această carte este un ghid practic util tuturor liderilor de organizații, directorilor de HR și antreprenorilor care vor să transforme cultura organizației lor – și, prin aceasta, rezultatele ei –, tuturor managerilor care s-au întrebat vreodată de ce oamenii lor se comportă într-un anume fel și tuturor cititorilor fascinați de comportamentul uman și de rolul fiecărui individ în ecosistemul unei echipe.
Mai multe detalii
»
Cărți Carte non-fictiune
Vezi toate cărțile Carte non-fictiune
Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cărți Targul de Craciun
Vezi toate cărțile Targul de Craciun
Cărți Noutatile momentului
Vezi toate cărțile Noutatile momentului
Cele mai vândute cărți
Prima pagina