Identitatea PR-ului contemporan

Elena Prodan

Identitatea PR-ului contemporan

Pret:

39
00
Lei


Mai multe detalii »
„Lucrarea evidențiază complexitatea profesiilor din domeniul relațiilor publice. Profesionistul în acest domeniu trebuie să aibă o pregătire temeinică deoarece este chemat să soluționeze probleme dintre cele mai diverse ținând de management, de comunicarea cu publicuri externe și interne. Relaționistul trebuie să fie o ființă adaptabilă, în măsură să joace o multitudine de roluri, să găsească cele mai potrivite canale și cele mai potrivite metode de construire și transmitere a mesajelor pentru diverse categorii de public. Autoarea evidențiază toate aceste aspecte trecând în revistă diferite teorii ale relațiilor publice cât și principalele modele ale practicii relațiilor publice, iar intervievarea câtorva experți (tacticieni ai domeniului) urmărește și reușește să surprindă aspectul multidimensional al relațiilor publice.” –  Prof. Univ. dr. Daniela Rovența Frumușani


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Elena Prodan


Cărți Economie si stiinte economice

Vezi toate cărțile Economie si stiinte economice



Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
79.00lei
55.00lei

Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor



Cărți Afaceri si economie
35.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
25.00lei
39.00lei
75.00lei
41.00lei
35.00lei



Prima pagina