Introducere in stiinta si ingineria calculatoarelor. Interfata hardware-software
Mai multe detalii
»
CAPITOLUL 1: Introducere in sistemele de procesare a informatiei
CAPITOLUL 2: Reprezentarea informatiilor.Conversii de valori intre sisteme de numeratie.Aritmetica binara.Operatii logice
CAPITOLUL 3: Structuri logice digitale.Tranzistori. Porti logice.Structuri logice combinationale .Unitatea aritmetico-logica
CAPITOLUL 4: Elemente primare de memorare. Registrii. Memorii. Automate cu numar finit de stari
CAPITOLUL 5: Modelul architectural Von Neumann.Componente de baza.Principiile procesarii instructiunilor
CAPITOLUL 6: LC-3 Arhitectura setului de instructiuni.Calea fluxului de date. Organizarea memoriei la LC-3 [Payy03]
CAPITOLUL 7: Limbajul de asamblare afferent arhitecturii LC-3.Asamblorul. Etapele generarii codului masina.Tabela de simboluri.
CAPITOLUL 8: Intreruperi software la nivel Low. Apeluri de subroutine directe si indirecte.Reveniri.Salvarea si restaurarea registriilor. Strategiile Caller-Save respective Callee Save
CAPITOLUL 9: Stiva structura. Principiu de functionare.Operatii aferente (Push&Pop)
CAPITOLUL 10: Facilitati ale masinii pentru implementarea in hardware a functiilor din programele de nivel inalt.Stiva de date aferenta functiilor
CAPITOLUL 11: Introducere in recursivitate.Comparatia dintre recursive si iterative in alegerea algoritmului de rezolvare a problemelor .Avantaje/Dezavantaje
CAPITOLUL 12: Pointeri si tablouri. Transferul parametrilor prin referinta.Pointeri spre functii
Mai multe detalii
»
Cărți Computere si it
Vezi toate cărțile Computere si it
Cărți Stiinte
Vezi toate cărțile Stiinte
Cele mai vândute cărți
Prima pagina