B2B brand management

Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler

B2B brand management

Pret:

57
80
Lei


Mai multe detalii »
În condițiile în care produsele apărute pe piață devin din ce în ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-și determina clienții să le prefere ofertele. Brandingul a fost un factor esențial care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adresează consumatorilor individuali. A venit însă momentul ca și companiile industriale să înceapă să apeleze la branding într-un mod cât mai sofisticat – existând și adevărați pionieri în acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.   Companiile industriale trebuie să înțeleagă însă că brandingul înseamnă mult mai mult decât găsirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.   Brandingul se referă la promisiunea prin care o companie va crea și va furniza un anumit nivel de performantă. Promisiunea din spatele brandului devine forța motivantă pentru toate activitățile desfășurate de companie și de partenerii ei. Lucrarea de față, singulară pe piață, aprofundează arta și știința brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar și o mulțime de studii de caz care să ilustreze procesul de branding aplicat cu succes în sectorul B2B.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler
37.99lei
134.32lei


Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
79.00lei

Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor



Cărți Afaceri si economie
35.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
54.00lei
0.00lei
48.48lei
29.99lei



Prima pagina