Marketing 3.0
Mai multe detalii
»
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista.Bunastarea, saracia, grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing, care nu-si propune doar sa vanda niste produse sau servicii, ci sa si participe, alaturi de restul partenerilor (distribuitori, cumparatori, coactionari) la schimbarea in bine a lumii.Marketing 3.0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse, servicii si culturi organizationale care sa inspire, sa includa si sa reflecte valorile clientului-tinta.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina