Orice reclamatie este un cadou

Janelle Barlow, Claus Moller

Orice reclamatie este un cadou

Pret:

37
99
Lei


Mai multe detalii »
In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri. O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei, putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbunatati performanta companiei.De regula, relatia companie-client este vazuta unilateral, iar noutatea cartii lui Barlow si Moller consta in prezentarea ambelor instante, din ambele puncte de vedere. Si cei care cumpara produse ori servicii, si cei care le ofera pot invata din aceasta carte care le sunt de fapt rolurile si cum pot fi ele armonizate.


Mai multe detalii »



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
35.63lei
29.00lei
49.50lei
49.95lei
37.90lei
42.00lei
34.34lei
39.00lei
149.00lei
39.00lei
42.00lei



Prima pagina