Phonesis marketing

Corneliu Vilsan

Phonesis marketing

Pret:

50
00
Lei


Mai multe detalii »
Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspirație a acestei cărți), de la Universitatea Oxford, își bazează o bună parte din opera sa din sfera științelor sociale pe o interpretare modernă a conceptului aristotelian de phronesis (în greaca veche φρόνησῐς, romanizat: phrónēsis), tradus în franceză ca sagacité, și în engleză prin înțelepciune practică sau prudență. În antichitate, prudența era o dimensiunea a moralei, împreună cu moderația, justiția și curajul, aspect care a fost uitat în lumea modernă. „Phronesis este mai mult decât cunoașterea științifică, analitică (episteme), și mai mult decât cunoștințele tehnice sau îndemânarea (tehne), presupunând judecată și decizii luate într-o manieră tipică unui actor social și politic foarte abil.” Profesorul Flyvbjerg pornește de la premisa că putem folosi noțiunea de phronesis ca un răspuns la „războiul științific” dintre științele naturale și științele sociale. Corneliu Vîlsan a realizat că putem folosi phronesis și pentru a aborda criza din sfera marketing-ului, reconciliind teoriile contradictorii din domeniul publicității, înțelegând că toate au atât puncte forte, cât și minusuri.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Corneliu Vilsan


Cărți Marketing si statistica
35.00lei
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Afaceri si economie
79.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
55.00lei
24.00lei
56.90lei
59.00lei



Prima pagina