Revoluția marketingului contextual

Mathew Sweezey

Revoluția marketingului contextual

Pret:

70
00
Lei


Mai multe detalii »
ÎNTR-O LUME CARACTERIZATĂ DE ZGOMOTUL NELIMITAT AL MASS-MEDIEI, OARE CUM AR PUTEA AFACERILE SĂ AJUNGĂ LA CLIENȚI? PRIN CONTEXT. Suntem în mijlocul unei ample revoluții media. Pentru prima dată în istorie, oamenii obișnuiți din întreaga lume au puterea de a crea, distribui și consuma conținut; și asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-și dispozitivele. Creșterea masivă în ceea ce privește „zgomotul” creat de acești consumatori și de dispozitivele lor creează o situație complet nouă ce face ca marketingul convențional să pară învechit. Dar chiar și așa, nenumărate companii și structuri de marketing continuă să se bazeze pe modelele tradiționale, considerând că acțiunile lor vor domina clienții. Și nu fac altceva decât să se înșele.   În această carte, deopotrivă provocatoare și practică, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniază într-un mod îndrăzneț noua eră a „mass-mediei infinite” și pune o întrebare înțeleaptă: Într-o lume în transformare, în care clienții își construiesc propriile experiențe, care este cheia de a trece peste acest obstacol și de a-i motiva să cumpere? Este contextul - legătura strânsă dintre dorințele individuale imediate ale consumatorului și experiențele pe care un brand le creează pentru a le îndeplini.   Bazându-se pe cercetări noi și analize privind psihologia consumatorului, Sweezey definește cinci elemente-cheie ale contextului. Experiențele clienților trebuie să fie: • Disponibile: Cum să ajuți oamenii să obțină valoarea pe care o caută în acel moment. • Permise: Cum să le oferi oamenilor ceea ce au cerut, în condițiile lor. • Personale: Trecerea de la cât de personală este o experiență la cât de personal o poți livra. • Autentice: Cum să combini vocea, empatia și convențiile brandului. • Practice: Cum să creezi o legătură puternică cu brandul, dincolo de produs.


Mai multe detalii »



Cărți Marketing si statistica
35.00lei
45.00lei
46.40lei
25.60lei

Vezi toate cărțile Marketing si statistica



Cărți Afaceri si economie
79.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cele mai vândute cărți
47.20lei
56.83lei
47.20lei
29.99lei
49.90lei
49.90lei
39.90lei



Prima pagina