Revoluția marketingului contextual
Mai multe detalii
»
ÎNTR-O LUME CARACTERIZATĂ DE ZGOMOTUL NELIMITAT AL MASS-MEDIEI, OARE CUM AR PUTEA AFACERILE SĂ AJUNGĂ LA CLIENȚI? PRIN CONTEXT. Suntem în mijlocul unei ample revoluții media. Pentru prima dată în istorie, oamenii obișnuiți din întreaga lume au puterea de a crea, distribui și consuma conținut; și asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-și dispozitivele. Creșterea masivă în ceea ce privește „zgomotul” creat de acești consumatori și de dispozitivele lor creează o situație complet nouă ce face ca marketingul convențional să pară învechit. Dar chiar și așa, nenumărate companii și structuri de marketing continuă să se bazeze pe modelele tradiționale, considerând că acțiunile lor vor domina clienții. Și nu fac altceva decât să se înșele. În această carte, deopotrivă provocatoare și practică, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniază într-un mod îndrăzneț noua eră a „mass-mediei infinite” și pune o întrebare înțeleaptă: Într-o lume în transformare, în care clienții își construiesc propriile experiențe, care este cheia de a trece peste acest obstacol și de a-i motiva să cumpere? Este contextul - legătura strânsă dintre dorințele individuale imediate ale consumatorului și experiențele pe care un brand le creează pentru a le îndeplini. Bazându-se pe cercetări noi și analize privind psihologia consumatorului, Sweezey definește cinci elemente-cheie ale contextului. Experiențele clienților trebuie să fie: • Disponibile: Cum să ajuți oamenii să obțină valoarea pe care o caută în acel moment. • Permise: Cum să le oferi oamenilor ceea ce au cerut, în condițiile lor. • Personale: Trecerea de la cât de personală este o experiență la cât de personal o poți livra. • Autentice: Cum să combini vocea, empatia și convențiile brandului. • Practice: Cum să creezi o legătură puternică cu brandul, dincolo de produs.
Mai multe detalii
»
Cărți Marketing si statistica
Vezi toate cărțile Marketing si statistica
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina