Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale

Klaus Werner, Hans Weiss

Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale

Pret:

17
00
Lei


Mai multe detalii »
Denumită de către mass-media "Noua Biblie a adversarilor globalizării", această "carte neagră" îşi propune să facă dezvăluiri senzaţionale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulţi bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble şi multe altele.  Autorii cărţii oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajaţi - dar şi acuzaţiile care li se aduc. Veţi fi surprinşi şi revoltaţi să aflaţi că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - îşi obţin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanţarea războaielor şi nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Klaus Werner, Hans Weiss


Cărți Afaceri si economie
35.00lei

Vezi toate cărțile Afaceri si economie



Cărți literalmente cu greutate
39.92lei

Vezi toate cărțile literalmente cu greutate



Cele mai vândute cărți
105.00lei
34.97lei
0.00lei



Prima pagina