Noua carte neagra a firmelor de marca - intrigile concernelor internationale

Hans Weiss, Klaus Werner

Noua carte neagra a firmelor de marca - intrigile concernelor internationale

Pret:

14
99
Lei


Mai multe detalii »
?Cartea neagra? denumita de catre mass-media ?Noua Biblie a adversarilor globalizarii?, aceasta isi propune sa faca dezvaluiri senzationale despre marile concerne, lovind astfel in punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Intr-o perioada in care valoarea unei marci nu mai este data de produsul comercializat, ci de imaginea lui, intr-o perioada in care firmele mari investesc foarte multi bani in publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se gasesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble si multe altele. Autorii cartii ofera date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajati - dar si acuzatiile care li se aduc. Veti fi surprinsi si revoltati sa aflati ca aceste firme - poate chiar marcile dumneavoastra preferate - isi obtin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finantarea razboaielor si nu in ultimul rand prin distrugerea mediului inconjurator.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Hans Weiss, Klaus Werner


Cărți Inedit

Vezi toate cărțile Inedit



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
39.90lei
59.95lei
29.00lei
34.34lei



Prima pagina