Marketing cultural. Strategii de marketing in serviciile culturale

Andrei L. Badin

Marketing cultural. Strategii de marketing in serviciile culturale

Pret:

36
00
Lei


Mai multe detalii »
Cartea domnului Andrei Badin este o pledoarie atent fundamentata stiintific, relevant si consistent ilustrata operational, care mai pune o caramida solida la constructia ansamblului de concepte, instrumente si tehnici de marketing care pot si trebuie sa fie folosite pe piata culturala. Parcugandu-i paginile cititorul calatoreste pe taramul marketingului de la concept catre strategie trecand prin piata culturala si descoperind consumatorul cultural si comportamentul sau, apoi poposind pentru a explora combinatiile posibile de produse, preturi, distributie si promovare pe care orice entitate care ofera bunuri, servicii, evenimente si activitati culturale le poate asambla pentru a raspunde nevoilor pietei si a le satisface. Utila deopotriva celor care invata si cerceteaza, dar mai ales celor care se straduiesc sa-l puna in practica, lucrarea este un adevarat demers de marketing cultural pentru care atat autorul, cat si editorul merita aprecierea noastra. Prof. univ. dr. Calin Veghes, Dec


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Andrei L. Badin


Cărți Stiinte

Vezi toate cărțile Stiinte



Cele mai vândute cărți
32.00lei
18.50lei
59.90lei
15.00lei
59.00lei
34.30lei



Prima pagina