Pierderea virginităţii : Autobiografia
Mai multe detalii
»
Richard Branson şi-a scris propriile reguli ale succesului, creând un grup de companii care a împânzit toată lumea, dar fără sediu central, fără ierarhie de management şi cu birocraţie minimă. Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au apărut în domenii în care concurenţa era destul de mare. A dat de câte o mină de aur pe pieţe unde consumatorii erau nemulţumiţi, unde confuzia era atotstăpânitoare, iar firmele concurente stagnau. Într-o lume din cale-afară de stresată, în care aproape că nu mai e timp de altceva decât de muncă, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distracţie, aventură – toate sunt la fel de importante în viaţa lui ca afacerile. Ca antreprenor, a avut succes în tot felul de industrii, pe care le-a ajutat să evolueze. Acum vine şi cu un nou tip de carte: o autobiografie plină de poveşti, un autoportret plin de viaţă, dinamic, pe măsura autorului.
Mai multe detalii
»
Cărți Leadership si dezvoltare profesionala
Vezi toate cărțile Leadership si dezvoltare profesionala
Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cărți Literatura de frontiera
Vezi toate cărțile Literatura de frontiera
Cărți Biografii, memorialistica, publicistica si eseuri
Vezi toate cărțile Biografii, memorialistica, publicistica si eseuri
Cărți Memorii si jurnale
Vezi toate cărțile Memorii si jurnale
Cărți literalmente cu greutate
Vezi toate cărțile literalmente cu greutate
Cele mai vândute cărți
Prima pagina