Pierderea virginitatii. Autobiografia
Mai multe detalii
»
Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. Multe dintre afacerile lui ? linii aeriene, retail, Virgin Coke, au aparut in domenii in care concurenta era destul de mare. A dat de cate o mina de aur pe piete unde consumatorii erau nemultumiti, unde confuzia era atotstapanitoare, iar firmele concurente stagnau. Intr-o lume din cale-afara de stresata, in care aproape ca nu mai e timp de altceva decat de munca, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distractie, aventura ? toate sunt la fel de importante in viata lui ca afacerile. Ca antreprenor, a avut succes in tot felul de industrii, pe care le-a ajutat sa evolueze. Acum vine si cu un nou tip de carte: o autobiografie plina de povesti, un autoportret plin de viata, dinamic, pe masura autorului.
Mai multe detalii
»
Cărți Biografii
Vezi toate cărțile Biografii
Cărți Biografii, memorii, jurnale
Vezi toate cărțile Biografii, memorii, jurnale
Cele mai vândute cărți
Prima pagina