Strategia și tactica stabilirii prețurilor (RESIGILAT)
Mai multe detalii
»
Problema stabilirii prețurilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor și administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurența acerbă la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viață ale produselor continuă să se scurteze. În lumina acestor puternice forțe, nu mai este deloc surprinzător faptul că unele companii se confruntă cu probleme precum erodarea accentuată a prețurilor, diminuarea volumului vânzărilor și scăderea profitabilității. Niciodată nu s-a simțit mai acut nevoia unor strategii clare și eficiente de stabilire a prețurilor. În acest context vă propunem o lucrare unică în peisajul editorial românesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vânzări sau de marketing, administratorilor de firme și tuturor celor interesați de creșterea profitabilității, menit să îi ajute în luarea deciziilor legate de stabilirea prețurilor.
Mai multe detalii
»
Cărți Resigilate
Vezi toate cărțile Resigilate
Cărți Management si dezvoltarea afacerilor
Vezi toate cărțile Management si dezvoltarea afacerilor
Cărți Afaceri si economie
Vezi toate cărțile Afaceri si economie
Cărți literalmente cu greutate
Vezi toate cărțile literalmente cu greutate
Cele mai vândute cărți
Prima pagina