Limba și literatura română. Caiet de lucru. Clasa a III-a. Semestrul I
Mai multe detalii
»
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educa ? iei Na ? ionale prin Ordinul nr . 3022 din 08.01 . 2018 ? i se reg ? se ? te la pozi ? ia nr . 191 din anexa Ordinului .
Lucrarea a fost realizat ? î n conformitate cu programa ? colara în vigoare pentru disciplina Limba ? i literatura rom ân ? , clasele a lll - a - a IV - a , aprobat ? cu ordinul de ministru nr . 5003 / 02.12 . 2014 .
Poate fi utilizat ? cu oricare dintre manualele ? colare aprobate , dar pentru mai mult? eficien ?? , recomand ? m folosirea caietului de lucru împreun ? cu manualul Editurii Art , autori: Cleopatra Mih?ilescu ? i Tudora Pi ? il? . Acest manual a fost aprobat prin Ordinul ministrului educa ? iei na ? ionale ? i cercet ? rii ? tiin ? ifice nr . 3053 / 12.01 . 2016 .
Competen ? ele specifice vizate în aceast ? lucrare sunt :
1.1 . Extragerea unor informa ? ii de detaliu dintr - un text informativ sau literar accesibil
1.2 . Deducerea sensului unui cuv â nt prin raportare la mesajul audiat în contexte de comunicare familiare
1.3 . Sesizarea unor regularit ?? i ale limbii prin raportare la mesaje audiate
1.4 . Manifestarea curiozit ?? ii fa ?? de diverse tipuri de mesaje în contexte familiare
1.5 . Manifestarea unei atitudini deschise fa ?? de comunicare în condi ? iile neî n ? elegerii mesajului audiat
2.1 . Descrierea unui obiect/unei fiin ? e din universul apropiat pe baza unui plan simplu
2.2 . Povestirea unei î nt âmpl ? ri cunoscute pe baza unui suport adecvat din partea profesorului
2.3 . Prezentarea unei activit ?? i realizate individual sau în grup
2.4 . Participarea la interac ? iuni pentru g ? sirea de solu ? ii la probleme
2.5 . Adaptarea vorbirii la diferite situa ? ii de comunicare în func ? ie de partenerul de dialog
3.1 . Extragerea unor informa ? ii de detaliu din texte informative sau literare
3.2 . Formularea unui r ? spuns emo ? ional fa ?? de textul literar citit
3.3 . Formularea unei p ? reri despre o povestire/personajele acesteia
3.4 . Evaluarea con ? inutului unui text pentru a eviden ? ia cuvinte - cheie ? ialte aspecte importante ale acestuia
3.5 . Sesizarea unor regularit ?? i ale limbii pe baza textului citit
3.6 . Aprecierea valorii c ? r ? ilor
4.1 . Aplicarea regulilor de desp ? r ? ire în silabe la cap ? t de rând , de ortografie ? i de punctua ? ie în redactarea de text
4.2 . Redactarea unor texte func ? ionale simple care con ? in limbaj vizual ? i verbal
4.4 . Povestirea pe scurt a unei î nt âmpl ? ri imaginate/ tr ? ite
4.5 . Manifestarea disponibilit ?? ii pentru transmiterea în scris a unor idei
Mai multe detalii
»
Cărți Nonfiction
Vezi toate cărțile Nonfiction
Cărți Hai la scoala!
Vezi toate cărțile Hai la scoala!
Cărți Auxiliare aprobate
Vezi toate cărțile Auxiliare aprobate
Cărți care ajuta
Vezi toate cărțile care ajuta
Cărți Winter Sale Cartepedia
Vezi toate cărțile Winter Sale Cartepedia
Cărți Books Lovers
Vezi toate cărțile Books Lovers
Cărți Targ de carte educativa
Vezi toate cărțile Targ de carte educativa
Cărți Auxiliare scolare pe materii
Vezi toate cărțile Auxiliare scolare pe materii
Cărți Clasa 3-4
Vezi toate cărțile Clasa 3-4
Cărți Calatorii literare
Vezi toate cărțile Calatorii literare
Cărți Back to School
Vezi toate cărțile Back to School
Cărți Clasa a III-a
Vezi toate cărțile Clasa a III-a
Cele mai vândute cărți
Prima pagina