Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Caietul elevului
Mai multe detalii
»
Avizat de M.E.N. 2018
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educa ? iei Na ? ionale prin Ordinul nr . 3530 din 04.04 . 2018 ? i se reg ? se ? te la po z? ia nr . 262 din anexa Ordinului .
Aceast? lucrare a fost realizat ? î n conformitate cu Programa ? colar ? pentru disciplina Limba modern ? 1 /Limba modern ? 2/ Li mba modern ? 1 - intensiv ( german ? , rus ? , japonez ? ) . Clasele a V - a - a Vlll - a , aprobat ? prin ordinul ministrului Educa ? iei Na ? ionale nr . 3393 / 28.02 . 2017 , ? i contribuie la formarea urm ? toarelor competen ? e specifice nivelului CECRL A1.1:
? receptarea de mesaje orale î n situa ? ii de comunicare uzual ? precum: oferirea unei reac ? ii adecvate la salut / o întrebare/instruc ? iune simpl ? rostit ? clar ? i rar ( cite ? te , scrie , deseneaz ? etc . ); recunoa ? terea pozi ? iei obiectelor ( orientarea î n ? coal ? ); î n ? elegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomim ? , secven ? e audio sau video pe teme ca timpul liber, ? coala , preferin ? e, obiectele personale ? colare etc;
? exprimarea oral ? în situa ? ii de comunicare uzual ? precum: reproducerea ? i formularea unor mesaje simple ? i scurte ( întreb ? ri legate de universul familiar ) , respect ând pronun ? ia ? i intona ? ia specifice ; participarea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauz ? la ? coal ? , la cantin ? , la cafenea , la clubul de tineret , adaptându - le la situa ? ia proprie ; prezentarea unei persoane ( membri ai familiei, prieteni , profesori ) sau a unui obiect ( obiecte personale ? colare ) indicându - le ? i/sau r ? spunzând la î ntreb ? ri ; explorarea unor noi modele articulatorii,de intona ? ie ? i accent ( prin câ ntec rap , recitare ritmic ? , exerci ? ii de fonetic ? );
? receptarea de mesaje scrise în situa ? ii de comunicare uzual ? precum : recunoa ? terea semnifica ? iei unor fraze uzuale tipice vie ? ii cotidiene ( SMS, orar ? colar, meniu); identificarea semnifica ? iei globale a unor texte pe teme familiare ( informa ? ii pe pagina web a ? colii , tur virtual ); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anun ? la
obiecte pierdute,invita ? ie prin SMS , comentariu pe forum ); manifestarea curiozit ?? ii pentru decodarea unor mesaje scrise simple ( pe teme de cultur ? ? i civiliza ? ie , legate de personalit ?? i ale muzicii ? i sportului, specialit ?? i culinare );
? redactarea de mesaje î n situa ? ii de comunicare uzual ? precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS ; redactarea unui mesaj informal de tip SMS , comentariu pe forum, e - mail ; elaborarea în grup a unui proiect ( flyer, prezentarea unui club de tineret ) .
Mai multe detalii
»
Cărți Nonfiction
Vezi toate cărțile Nonfiction
Cărți care ajuta
Vezi toate cărțile care ajuta
Cărți Winter Sale Cartepedia
Vezi toate cărțile Winter Sale Cartepedia
Cărți Books Lovers
Vezi toate cărțile Books Lovers
Cărți Targ de carte educativa
Vezi toate cărțile Targ de carte educativa
Cărți Auxiliare scolare pe materii
Vezi toate cărțile Auxiliare scolare pe materii
Cărți Calatorii literare
Vezi toate cărțile Calatorii literare
Cărți Clasa a V-a
Vezi toate cărțile Clasa a V-a
Cele mai vândute cărți
Prima pagina