Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului
Mai multe detalii
»
Avizat de M.E.N. 2018 Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educa ţ iei Na ţ ionale prin Ordinul nr . 3530 din 04.04 . 2018 ş i se reg ă se ş te la po zț ia nr . 261 din anexa Ordinului . Această lucrare a fost realizat ă î n conformitate cu Programa ş colar ă pentru disciplina Limba modern ă 1 /Limba modern ă 2/ Li mba modern ă 1 - intensiv ( german ă , rus ă , japonez ă ) . Clasele a V - a - a Vlll - a , aprobat ă prin ordinul ministrului Educa ţ iei Na ţ ionale nr . 3393 / 28.02 . 2017 , ş i contribuie la formarea urm ă toarelor competen ţ e specifice nivelului CECRL A1.1: • receptarea de mesaje orale î n situa ţ ii de comunicare uzual ă precum: oferirea unei reac ţ ii adecvate la salut / o întrebare/instruc ţ iune simpl ă rostit ă clar ş i rar ( cite ş te , scrie , deseneaz ă etc . ); recunoa ş terea pozi ţ iei obiectelor ( orientarea î n ş coal ă ); î n ţ elegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomim ă , secven ţ e audio sau video pe teme ca timpul liber, ş coala , preferin ţ e, obiectele personale ş colare etc; • exprimarea oral ă în situa ţ ii de comunicare uzual ă precum: reproducerea ş i formularea unor mesaje simple ş i scurte ( întreb ă ri legate de universul familiar ) , respect ând pronun ţ ia ş i intona ţ ia specifice ; participarea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauz ă la ş coal ă , la cantin ă , la cafenea , la clubul de tineret , adaptându - le la situa ţ ia proprie ; prezentarea unei persoane ( membri ai familiei, prieteni , profesori ) sau a unui obiect ( obiecte personale ş colare ) indicându - le ş i/sau r ă spunzând la î ntreb ă ri ; explorarea unor noi modele articulatorii,de intona ţ ie ş i accent ( prin câ ntec rap , recitare ritmic ă , exerci ţ ii de fonetic ă ); • receptarea de mesaje scrise în situa ţ ii de comunicare uzual ă precum : recunoa ş terea semnifica ţ iei unor fraze uzuale tipice vie ţ ii cotidiene ( SMS, orar ş colar, meniu); identificarea semnifica ţ iei globale a unor texte pe teme familiare ( informa ţ ii pe pagina web a ş colii , tur virtual ); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anun ţ la obiecte pierdute,invita ţ ie prin SMS , comentariu pe forum ); manifestarea curiozit ăţ ii pentru decodarea unor mesaje scrise simple ( pe teme de cultur ă ş i civiliza ţ ie , legate de personalit ăţ i ale muzicii ş i sportului, specialit ăţ i culinare ); • redactarea de mesaje î n situa ţ ii de comunicare uzual ă precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS ; redactarea unui mesaj informai de tip SMS , comentariu pe forum, e - mail ; elaborarea în grup a unui proiect ( flyer, prezentarea unui club de tineret ) .
Mai multe detalii
»
Cărți Giorgio Motta
Vezi toate cărțile Giorgio Motta
Cărți Germana
Vezi toate cărțile Germana
Cărți Caiet
Vezi toate cărțile Caiet
Cărți Culegeri.Teste.Fise
Vezi toate cărțile Culegeri.Teste.Fise
Cărți Clasa a V-a
Vezi toate cărțile Clasa a V-a
Cărți scolare
Vezi toate cărțile scolare
Cele mai vândute cărți
Prima pagina