Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului

Elzbieta Krulak-Kempisty, Dagmar Glueck, Giorgio Motta, Claudia Brass

Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a. Cartea elevului

Pret:

22
50
Lei


Mai multe detalii »
Avizat de M.E.N. 2018 Prezentul auxiliar a fost  avizat  de Ministerul Educa ţ iei  Na ţ ionale prin Ordinul nr .  3530  din  04.04 . 2018  ş i se reg ă se ş te  la po zț ia nr . 261  din anexa Ordinului . Această lucrare a  fost realizat ă  î n  conformitate cu  Programa  ş colar ă  pentru  disciplina Limba modern ă  1 /Limba modern ă 2/ Li mba modern ă  1  -  intensiv  ( german ă , rus ă ,  japonez ă ) .  Clasele a V - a  -  a  Vlll - a ,  aprobat ă  prin ordinul ministrului Educa ţ iei Na ţ ionale  nr .  3393  /  28.02 . 2017 ,  ş i contribuie la formarea  urm ă toarelor  competen ţ e specifice nivelului CECRL A1.1: •  receptarea  de mesaje orale î n situa ţ ii de comunicare uzual ă  precum: oferirea unei reac ţ ii adecvate la  salut / o  întrebare/instruc ţ iune simpl ă  rostit ă  clar  ş i rar  ( cite ş te ,  scrie ,  deseneaz ă  etc . ); recunoa ş terea  pozi ţ iei  obiectelor  ( orientarea î n  ş coal ă );  î n ţ elegerea  unor mesaje  simple din jocuri de pantomim ă , secven ţ e audio  sau  video  pe teme  ca timpul liber,  ş coala , preferin ţ e, obiectele personale  ş colare  etc; •  exprimarea oral ă  în  situa ţ ii de comunicare uzual ă  precum: reproducerea  ş i formularea unor  mesaje  simple  ş i  scurte ( întreb ă ri  legate de universul familiar ) ,  respect ând pronun ţ ia  ş i intona ţ ia  specifice ;  participarea la dialoguri simple în  contexte cum  ar fi: în pauz ă  la  ş coal ă , la  cantin ă ,  la cafenea ,  la clubul de  tineret ,  adaptându - le la situa ţ ia  proprie ;  prezentarea  unei  persoane  ( membri  ai  familiei, prieteni ,  profesori ) sau a unui  obiect  ( obiecte personale  ş colare )  indicându - le  ş i/sau r ă spunzând la  î ntreb ă ri ;  explorarea  unor  noi modele articulatorii,de  intona ţ ie  ş i  accent ( prin câ ntec rap , recitare ritmic ă ,  exerci ţ ii de fonetic ă ); •  receptarea  de mesaje scrise în situa ţ ii de  comunicare  uzual ă  precum : recunoa ş terea  semnifica ţ iei unor  fraze uzuale tipice  vie ţ ii cotidiene  ( SMS,  orar  ş colar,  meniu);  identificarea semnifica ţ iei  globale a  unor texte  pe  teme  familiare  ( informa ţ ii  pe  pagina  web a  ş colii ,  tur  virtual );  descifrarea  unor  mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor  (anun ţ  la obiecte pierdute,invita ţ ie prin SMS , comentariu pe forum );  manifestarea curiozit ăţ ii pentru decodarea  unor  mesaje  scrise  simple  ( pe  teme  de cultur ă ş i civiliza ţ ie ,  legate de personalit ăţ i ale  muzicii  ş i sportului, specialit ăţ i culinare ); •  redactarea de mesaje î n situa ţ ii de comunicare uzual ă  precum:  scrierea  unui  mesaj de felicitare prin SMS ;  redactarea  unui  mesaj informai de tip SMS ,  comentariu  pe  forum,  e - mail ;  elaborarea în grup a  unui proiect ( flyer,  prezentarea unui  club de tineret ) .    


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Elzbieta Krulak-Kempisty, Dagmar Glueck, Giorgio Motta, Claudia Brass


Cărți Giorgio Motta

Vezi toate cărțile Giorgio Motta



Cărți Germana

Vezi toate cărțile Germana



Cărți Caiet
15.90lei

Vezi toate cărțile Caiet



Cărți Culegeri.Teste.Fise

Vezi toate cărțile Culegeri.Teste.Fise



Cărți Clasa a V-a

Vezi toate cărțile Clasa a V-a



Cărți scolare
29.00lei
15.92lei
15.92lei
15.00lei

Vezi toate cărțile scolare



Cele mai vândute cărți
49.00lei
44.95lei
29.75lei
39.90lei



Prima pagina