Generatia internetului

Jean M. Twenge

Generatia internetului

Pret:

59
90
Lei


Mai multe detalii »
Jean M. Twenge, profesoară de psihologie la San Diego State University, a publicat peste o sută de articole știin­țifice și este autoarea volumelor Generation Me, The Narcissism Epidemic și The Impatient Woman’s Guide to Getting Pregnant. Articole bazate pe cercetă­rile ei au apărut în Time, The Atlantic, Newsweek, The New York Times, USA TODAY și The Washington Post. Locuieşte în San Diego, împreună cu soțul și cele trei fiice. Generaţia internetului, sau iGen: de ce copiii, adolescenţii şi tinerii din zilele noastre sunt mai puţin rebeli, ceva mai toleranţi, categoric mai rar fericiţi şi aproape deloc pregătţi pentru maturitate? SENZAȚIE ȘI ADEVĂR, ÎNTRE BINE ȘI RĂU, DAR CATEGORIC TRIST: iGEN, SAU GENERAȚIA INTERNETULUI, O GENERAȚIE CU ADEVĂRAT UNICĂ. Tehnologia ultimului secol a schimbat cultura, iar cultura a schimbat lumea și a populat-o cu o nouă specie: generația rețelelor sociale, guvernată de game-changers. Ce limbă vorbesc copiii ei, dar adolescenții şi tinerii? Și cum funcționează ei, cum pot fi educați, ce speranțe au și ce îi nemulțumește, ce își doresc și ce detestă? Și ce se poate spune despre ei, pe scurt? Sunt mult mai statici, mult mai singuratici, ceva mai anxioși, categoric mai greu adaptabili și aproape deloc pregătiți pentru maturitate. Ce-i de făcut? DAR CE ESTE AȘA DE DIFERIT LA IGEN? internet ● tehnologie ● individualism ● respingerea regulilor sociale tradiționale ● inegalitatea veniturilor ● zero toleranță pentru inegalitate pe bază de sex, rasă sau orientare sexuală ● maturizare lentă ● independență politică ● vulnerabilitate psihică ● nesiguranță ● singurătate DE CE AU APĂRUTTOATE ACESTE SCHIMBĂRI? Schimbările culturale au mai multe cauze, nu pleacă de la un singur lucru – nu doar părinții, ci și tehnologia, mass-media, afacerile și sistemul educațional lucrează împreună pentru a crea o întreagă cultură, radical diferită de aceea experimentată de părinții și bunicii noștri. Nu este vina nimănui sau este vina tuturor. Culturile se schimbă, iar generațiile se schimbă odată cu ele; acesta este punctul esențial. Nu este un concurs prin care decidem care generație este mai bună sau mai rea; cultura s-a schimbat și suntem cu toții implicați. „Această carte schimbă cu totul datele jocului. Dacă vreți să înțele­geți cum să creșteți, să educați, să recrutați, să angajați, să atrageți sau să câștigați votul tinerei generaţii, trebuie să o citiți. iGen vă va schimba total modul de abordare.“ – JULIANNA MINER, profesor de sănătate publică la George Mason University


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Jean M. Twenge


Cărți Savoir-vivre
59.90lei
26.99lei
44.90lei
49.90lei
49.90lei

Vezi toate cărțile Savoir-vivre



Cărți Sociologie, antropologie
49.90lei
41.00lei
40.01lei
55.00lei
29.86lei
39.00lei

Vezi toate cărțile Sociologie, antropologie



Cărți Stiinte sociale. Politica
39.90lei

Vezi toate cărțile Stiinte sociale. Politica



Cele mai vândute cărți
29.28lei
65.00lei
33.00lei
64.99lei
39.90lei
14.70lei



Prima pagina