Limba și literatura română. Caiet de lucru pentru Clasa a III-a Semestrul al II-lea
Mai multe detalii
»
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educa ? iei Na ? ionale prin Ordinul nr . 3022 din 08.012018 ? i se reg ? se ? te la pozi ? ia nr . 192 din anexa Ordinului .
Lucrarea a fost realizata în conformitate cu programa ? colara în vigoare pentru disciplina Limba ? i literatura româna, clasele a lll - a - a !V - a,aprobata cu ordinul de ministru nr . 5003/02.12 . 2014 .
Poate fi utilizat ? cu oricare dintre manualele ? colare aprobate , dar, pentru mai mult? eficien ?? , recomand ? m folosirea caietul ui de lucru împreun ? cu manualul Editurii Art , autori: Cleopatra Mih â ilescu ? i Tudora Pi ? il ? . Acest manual a fost aprobat prin Ordinul ministrului educa ? iei na ? ionale ? i cercet ? rii ? tiin ? ifice nr . 3053/12.01 . 2016 .
Icompeten ? ele specifice vizate în aceast ? lucrare sunt :
1.1 . Extragerea unor informa ? ii de detaliu dintr- un text informativ sau literar accesibil
1.2 . Deducerea sensului unui cuvâ nt prin raportare la mesajul audiat în contexte de comunicare familiare
1.3 . Sesizarea unor regularit ?? i ale limbii prin raportare la mesaje audiate
1.4 . Manifestarea curiozit ?? ii fa ?? de diverse tipuri de mesaje în contexte familiare
1.5 . Manifestarea unei atitudini deschise fa ?? de comunicare în condi ? iile neîn ? elegerii mesajului audiat
2.1 . Descrierea unui obiect/unei fiin ? e din universul apropiat pe baza unui plan simplu
2.2 . Povestirea unei î nt âmpl ? ri cunoscute pe baza unui suport adecvat din partea profesorului
2.3 . Prezentarea unei activit ?? i realizate individual sau în grup
2.4 . Participarea la interac ? iuni pentru g ? sirea de solu ? ii la probleme
2.5 . Adaptarea vorbirii la diferite situa ? ii de comunicare în func ? ie de partenerul de dialog
3.1 . Extragerea unor informa ? ii de detaliu din texte informative sau literare
3.2 . Formularea unui r ? spuns emo ? ional fa ?? de textul literar citit
3.3 . Formularea unei p ? reri despre o povestire/personajele acesteia
3.4 . Evaluarea con ? inutului unui text pentru a eviden ? ia cuvinte -cheie ? i alte aspecte importante ale acestuia
3.5 . Sesizarea unor regularit ?? i ale limbii pe baza textului citit
3.6 . Aprecierea valorii c ? r ? ilor
4.1 . Aplicarea regulilor de desp ? r ? ire în silabe la cap ? t de râ nd, de ortografie ? i de punctua ? ie în redactarea de text
4.2 . Redactarea unor texte func ? ionale simple care con ? in limbaj vizual ? i verbal
4.4 . Povestirea pe scurt a unei î nt âmpl ? ri imaginate/ tr ? ite
4.5 . Manifestarea disponibilit ?? ii pentru transmiterea în scris a unor idei
Mai multe detalii
»
Cărți Nonfiction
Vezi toate cărțile Nonfiction
Cărți Hai la scoala!
Vezi toate cărțile Hai la scoala!
Cărți Auxiliare aprobate
Vezi toate cărțile Auxiliare aprobate
Cărți Targ de carte educativa
Vezi toate cărțile Targ de carte educativa
Cărți Auxiliare scolare pe materii
Vezi toate cărțile Auxiliare scolare pe materii
Cărți Clasa 3-4
Vezi toate cărțile Clasa 3-4
Cărți Clasa a III-a
Vezi toate cărțile Clasa a III-a
Cele mai vândute cărți
Prima pagina