Manual de persuasiune

John S. Seiter, Robert H. Gass

Manual de persuasiune

Pret:

26
99
Lei


Mai multe detalii »
Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H. Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrandu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pana la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sunt prezentate tehnicile de persuasiune online, inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati de tehnicile de persuasiune. Cuprins:Ce este persuasiunea? Modelele de persuasiune cu caracter dual Teoria actiunii motivate Credibilitatea Caracteristicile comunicatorilor si capacitatea de a convinge Conformismul si influenta in cadrul grupurilor Limbajul si persuasiunea Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive Persuasiunea vizuala


Mai multe detalii »



Cărți Cariera. succes. performante

Vezi toate cărțile Cariera. succes. performante



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
45.00lei
24.00lei
27.00lei
29.00lei
37.95lei
70.35lei
35.00lei
42.90lei
13.00lei



Prima pagina