Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum
Mai multe detalii
»
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparand un produs aflat la oferta aveti impresia ca sunteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sunt direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.Cuprins:Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei Puterea vanzatorilor si influentarea clientilor
Mai multe detalii
»
Cărți Cariera. succes. performante
Vezi toate cărțile Cariera. succes. performante
Cărți Pedagogie
Vezi toate cărțile Pedagogie
Cărți Psihologie, Pedagogie
Vezi toate cărțile Psihologie, Pedagogie
Cele mai vândute cărți
Prima pagina