Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes
Mai multe detalii
»
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gandeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrand preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe langa studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.Cuprins:De ce o revolutie a marketingului?;Intelegerea clientilor;Revolutie prin planificare strategica si segmentare;Revolutionarea marcii;Managementul relatiilor cu clientii;De la gandirea si planificarea revolutionara la actiune;Studii de caz.
Mai multe detalii
»
Cărți Cariera. succes. performante
Vezi toate cărțile Cariera. succes. performante
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina