Ghidul complet al marketingului direct si interactiv

Elisabeth Blake, Merlin Stone, Alison Bond

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv

Pret:

23
99
Lei


Mai multe detalii »
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail - corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste. Pe de alta parte, un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine, incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti - persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii.Marketingul direct este atat de precis, incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet, incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el, realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde. Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre succesul campaniiilor de marketing.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Elisabeth Blake, Merlin Stone, Alison Bond


Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
30.00lei
34.00lei
45.00lei
49.00lei
49.90lei
148.00lei
45.00lei



Prima pagina