Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Gerald Zaltman

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Pret:

20
99
Lei


Mai multe detalii »
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sunt sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea ?diagramelor de consens?.Avand la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gandirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.Cuprins:Sa intelegem ce se intampla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor; Cum sa ?citim? gandirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens;Puterea fragila a memoriei;Marcile si povestile lor;Stimulente pentru gandirea creativa.


Mai multe detalii »



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
89.90lei
70.00lei



Prima pagina