Marketing on-line. O abordare orientata spre client
Mai multe detalii
»
Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare - cum ar fi mixul de marketing si comportamentul cumparatorului - pe care le analizeaza dintr-o perspectiva on-line. Textul subliniaza faptul ca, pentru interactiunile on-line, clientul trebuie sa ramana principala preocupare si ca experimentele benefice si inovatoare sunt vitale pentru crearea loialitatii si a unui avantaj competitiv sustenabil.Un intreg capitol din carte este dedicat motoarelor de cautare, recunoscandu-se astfel rolul crucial al acestora in construirea traficului site-urilor si a brandului on-line. De asemenea, este inclus un capitol despre dezvoltarea site-urilor Web, plasata ferm in cadrul unui context de marketing. Explicatiile privind aspectele operationale moderne - cum ar fi blogging-ul si podcastingul - sunt concepute astfel incat sa ilustreze utilizarea acestora ca instrumente de marketing. Aspectele juridice - sub forma casetelor Legal Eagle si a unui capitol cuprinzator dedicat acestui subiect - apar pretutindeni pe parcursul textului, evidentiind in fiecare etapa constrangerile juridice pentru comerciantii on-line.Acest manual incitant si accesibil constituie o introducere plina de culoare si captivanta in marketingul on-line. Este adecvat tuturor marketerilor care opereaza on-line, dar si studentilor cu preocupari in domeniul marketingului pe Internet, marketingului electronic, comertului electronic sau afacerilor electronice, ca parte a programelor de marketing specializate sau a programelor principale de gestionare a afacerilor.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina