Marketingul local
Mai multe detalii
»
Outdoor marketingPR la nivel localMarketingul local prezinta esenta planificarii marketingului si a cercetarii de piata din perspectiva domeniului local, iar in particular se refera la elementele mixului de marketing. Accentul este pus pe comunicarea din marketingul ?outdoor? si din PR. Numeroasele exemple aplicative furnizeaza idei si sunt utile pentru transpunerea lor in practica.Lucrurile sunt in continua schimbare, mai ales la nivel local. Ceea ce astazi este irealizabil, maine poate deveni standard, asa cum s-a intamplat si in cazul Internetului. Datoria fiecarui lider de succes al unei afaceri este de a se mentine ?la zi? cu aceste transformari si cu modalitatile de a le transforma in avantaje. Aceasta carte este un adevarat repertoriu de sfaturi si idei, dar si un indrumator caruia ii puteti adresa oricand noi intrebari.?Intentia mea este de sa va ofer cunostinte de specialitate cu valoare practica si informatii care sa va ajute sa gasiti drumuri proprii, idei si cai de actiune noi. Exemplele pe care vi le prezint provin in mare parte din activitatea mea in cadrul agentiei si din numeroasele seminarii pe care le-am sustinut pentru companii mici si mijlocii? - Brigitte ArmsCartea se adreseaza proprietarilor de intreprinderi mici si mijlocii, angajatilor din departamentele de marketing ale unor companii cu filiale regionale, agentilor, liber-profesionistilor, celor care vor sa-si intemeieze o afacere, celor interesati de perfectionarea profesionala, precum si studentilor.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina