Forta brandului
Mai multe detalii
»
De ce raman consumatorii fideli, unor branduri, toata viata.Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM. Rezultatul? Majoritatea companiilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiile lor pot fi ?la moda?, iar reclamele lor pot fi demne de premiile de la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatii durabile cu clientii.Forta brandului va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectiva clientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culese si prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60 de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti si branduri poate fi masurata. Forta brandului va va arata cum anume sa o faceti.William J. McEwen, Ph.D., este un lider global al cercetatorilor, care activeaza in cadrul Gallup Organization. Este un expert in domeniile comunicarii de brand a companiilor si a gestiunii valorilor intangibile (cum sunt brandurile). Inainte de a veni la Gallup, McEwen a ocupat timp de 25 ani diverse pozitii, de cercetator senior si de manager al relatiilor cu clientii in cadrul unor prestigioase agentii publicitare, precum McCann-Erickson, FCB si D'Arcy. Dr. McEwen are o experienta extrem de bogata in relatiile brandurilor, incepand de la marcile de bere si de snackuri si pana la cele de calculatoare si de produse bancare. Si-a luat doctoratul la Michigan State University si a activat in cadrul Universitatii din Connecticut. In prezent, locuieste in Newport Beach, California.
Mai multe detalii
»
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina