Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente

Florina Pinzaru

Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente

Pret:

18
99
Lei


Mai multe detalii »
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se pe exemple reale de pe piata romaneasca. Concluziile cartii imbina teoria si practica, pentru o buna intelegere a domeniului si o aprofundare riguroasa a formelor acestuia. Cartea sintetizeaza, pe baza lecturilor si experientei autoarei, principalele elemente teoretice si noutati cu un insemnat potential practic, intr-o varianta adaptata specificului pietei romanesti. Manualul se adreseaza studentilor din cadrul facultatilor de management, marketing, comunicare si PR, dar si managerilor, intreprinzatorilor si specialistilor din marketing si publicitate.


Mai multe detalii »


Carți de acelaș autor: Florina Pinzaru


Cărți Oeconomica
21.99lei
18.99lei
18.99lei
69.90lei

Vezi toate cărțile Oeconomica



Cărți Economie
10.00lei
45.00lei

Vezi toate cărțile Economie



Cărți Business, economie, finante

Vezi toate cărțile Business, economie, finante



Cele mai vândute cărți
32.00lei
49.00lei



Prima pagina