Relatii publice
Mai multe detalii
»
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare? Doriti sa dialogati cu jurnalistii? Atunci, cititi aceasta carte! Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In aceasta lucrare sunt evidentiate instrumentele esentiale ale PR-ului: de la analiza situatiei pentru intreprinderea /organizatia dumneavoastra, trecand prin obiectivele comunicarii si mergand pana la mesajele concrete. Pe langa acestea, autorii experimentati dau numeroase sfaturi pentru o colaborare profesionala cu prestatorii de servicii in domeniul PR-ului.Cartea este structurata in 4 parti principale, care abordeaza urmatoarele subiecte:1. Cum va poate conduce PR-ul catre succes? 2. Cum lucreaza ziaristii si redactiile? 3. Cum structurati PR-ul in practica in functie de necesitatile ziaristilor? 4. Cum va pot fi de folos prestatorii de servcii de PR? Karl Frohlich lucreaza ca ziarist pentru medii de comunicare de top din domeniul IT. Daniela Lovric conduce agentia CAT PR.
Mai multe detalii
»
Cărți Pocket business
Vezi toate cărțile Pocket business
Cărți Economie
Vezi toate cărțile Economie
Cărți Business, economie, finante
Vezi toate cărțile Business, economie, finante
Cele mai vândute cărți
Prima pagina